Spring naar content

Waar kan ik mijn contract of factuur terugvinden?

Breda16

Ben je op zoek naar een factuur of contract voor de opvang van je kind(eren)? Volg dan de volgende stappen.

Alle facturen en getekende contracten versturen we via e-mail. Deze worden opgeslagen in je persoonlijke online omgeving op het ouderportaal. Je kan hier op 2 manieren komen: rechtstreeks of via de ouderapp.

Rechtstreeks via kober.ouderportaal.nl
a) Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
b) Klik op “Mijn gegevens -> Mijn documenten”.

Via de ouderapp
a) Log in met de gebruikersnaam en wachtwoord.
b) Als je bent ingelogd, klik je op: “Overig -> Naar ouderportaal”.
c) Eenmaal op het ouderportaal kies je: “Mijn gegevens -> Mijn documenten”.

Heb je nog geen toegang tot de ouderapp? Volg dan dit stappenplan.

Stap 1
Download de Ouderapp (van Konnect) gratis in de App Store (Apple) of PlayStore (Android).

Stap 2
Als je de eerste keer inlogt vraagt het systeem om een server. Hier vul je de volgende url in: kober.ouderportaal.nl.
Daarna log je in met de toegestuurde gebruikersnaam (ons bekend e-mailadres) en het wachtwoord. Het systeem vraagt je daarna om je wachtwoord te wijzigen. Heb je geen wachtwoord ontvangen of weet je deze niet meer dan kan je een nieuwe opvragen door op “wachtwoord vergeten” te klikken.

Stap 3
Met je gebruikersnaam en nieuwe wachtwoord kun nu zowel op het ouderportaal als de Ouderapp inloggen.
Na ingelogd te zijn klik je op: “Overig -> Naar ouderportaal”.
Eenmaal op het ouderportaal kies je: “Mijn gegevens -> Mijn documenten”.