fbpx Spring naar content

Klantonderzoek

Kober vindt de kwaliteit van haar opvang heel belangrijk. Om die kwaliteit te waarborgen, is het essentieel dat wij weten hoe tevreden onze klanten zijn over onze opvang.

Samenwerking met VerbeterMeter

Vanaf dit jaar starten wij met een continue tevredenheidsmeting via VerbeterMeter, een onderzoeksbureau dat gespecialiseerd is in metingen in de kinderopvang.

Wanneer welk onderzoek?

Als ouder ervaar je onze dienstverlening op verschillende momenten tijdens de opvangperiode van jouw kind(eren). Als je voor het eerst met je baby op de locatie komt, als je kind overstapt naar de bso of als je net een contract heeft afgesloten voor de peuteropvang. Jouw ervaringen op deze verschillende momenten zijn voor ons zeer waardevol. Daarom ontvang je gedurende de opvangperiode van je kind(eren) van VerbeterMeter een mail met de uitnodiging om een korte vragenlijst in te vullen.

Wij gebruiken jouw feedback om onze dienstverlening te evalueren en waar nodig te verbeteren. Deelname aan het onderzoek is voor jou als ouder vrijwillig en anoniem.

Na kennismaking

Deze vragenlijst ontvang je één week na de plaatsingsdatum.

Na wenperiode

Deze vragenlijst ontvang je als je kind drie maanden gebruik maakt van onze opvang.

Jaarlijkse meting

Deze vragenlijst ontvang je één jaar na de plaatsingsdatum en vervolgens jaarlijks.

Eindevaluatie

Als de opvang eindigt of als een kind overstapt naar een andere opvangsoort, ontvang je deze vragenlijst 1 week na de stopdatum.

Fijn als je meedoet!

Heb je nog geen vragenlijst ontvangen? Dat kan kloppen. Deze volgt, afhankelijk van de plaatsingsdatum van jouw kind(eren), in de loop van het jaar vanzelf. Wij hopen op jouw medewerking zodat we met elkaar kunnen zorgen voor de beste opvang!

Eerste resultaten

Op 12 april 2024 zijn we gestart met VerbeterMeter. Drie maanden later kunnen we de eerste resultaten presenteren op basis van bijna 900 ingevulde vragenlijsten. Dit zijn ouders van het kinderdagverblijf, de peuteropvang en de bso.

Infographic